åhh inte länge kvar barn

Godkväll. Klockan är tio och jag börjar redan bli trött, kanske skall man gå och lägga sig så att det blir julafton fortare? Nej men en liten stund skall jag vara uppe, hoppas det går någon bra film på tv ialla fall.
Calle skulle tydligen ringa mig nu ikväll, men jag vet inte när och hur sent det blir..

Imorgon är det planer att åka ut till farmor i Burge, Fira med pappas sida. Så blir det som vanligt Kalle Anka och julklappar. Senare på kvällen åkter vi hem och myser hemma, öppna alla julklappar. Det kommer bli skönt att hinna med att umgås med familjen, bara familjen. <3
 Men vi hörs imorgon, och då är det JULAFTON. ! hoppas tomten kommer till er också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0