bästbästbäst

hej på er. Nu var det ett tag sen jag skrev, igår var jag med Lisa. Sen var det träning men jag gjorde bara uppvärmningen sen känders det som jag skulle svimma. Så jag åkte hem och såg tv och sov. Imorse var jag så trött så jag låg var i sången lite för länge så jag kom försent till skolan. Men vad gör det då. !

Efter skolan skall jag vara med Anna vi skall köpa pepparkaksdeg och baka pepparkakor. Det är ju snart jul så man måste få in julstämningen. Nu är vi pratar om jul är det ju snart juluppvisning med gmnastiken som jag har sagt tidigare. Men jag är skit nervös, för jag kan inte mina varv som jag skall göra. Så nu måste jag verkligen träna. Har en träning på mig att sätta allt. men det löser sig alltid. !  

Juste Lisa vill att jag skall skriva några goda ord om henne också. LISA ÄR EN UNDERBAR VÄN !!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0