staaan

hejsan, Jag börjar få bloggtorka men jag skall göra det bästa av det.
Idag skall jag vara med Calle, vi skall ner på stan och köpa julklappar. Har mina bröder kvar och Tilda och Anna.
På Lördag så skall jag hem tilll Tilda hon skall ha tjej middag, trevligt. På söndagen kommer tjejerna hem till mig och då skall vi ha en liten mini julafton, byta julklappar och bara umgås.

Just nu sitter jag i datasalen och skriver om mina drömmar på engelska, är snart klar. Så nu måste jag fortsätta med det. Ha det bra. puss på er.

Bjuder på bilden, mer än år gammal.


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Mysigt med minijulafton :D För övrigt så lottar jag ut lite hudvårdskit , kanske en bra julklapp eller så:D::D

2009-12-16 @ 11:22:46
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0