toppen helg.

Lite julkänla nu då?
det är snö ute och sitter in mysat i en filt och äter lussebulle :) Helgen har varit perfekt, började med juluppvining sen åkte jag och Calle hem till han i G-bo. Älskar att umgås med han. efter en helg med han så åkte jag ut till Nicole, vi bakade, lagade mat såg paradise hotel och badade spa. Det är alltid lika mycket skratt. Det har varit en sjukt bra helg, och jag får säga jag är lite sliten.

Nu är det bara en vecka kvar i skolan och det är skönt. Sen är det jullov. Det behövs, vila lite och komma från skolan ett tag. På Torsdag är det sävefest, den sista för terminen. skall gå dit med Lisa, krille och kanske Emma Svensson.

Så blir det lucia ikväll med Emma, södervärns lucia. Ni får ha det bra, njut av snön. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0