länge sen

Nu har jag inte skrivit på länge, förlåt. Men jag har haft rätt mycket att göra.
Igår så gick jag i skolan och direkt efter det gick jag hem till min älskling och sen gick vi på stan. Jag hittade ett par solglasögon och sen köpte jag en mascara. Calle köpte en t-shirt och så la han undan lite kläder också. Vi tog en fika också. Efter stan så var det bara hem och sen ut i spåret med gymnastiken. Och fan va dålig kondition jag har. Och sen har jag typ problem med andningen, så det måste vi jobba på. 

Nu sitter jag i skolan och har precis gjort klart en uppgift. Efter skolan måste jag hem och baka för vi skall sälja kakor på linds på Söndag. Sen måste jag också Stryka och packa ner alla kläder jag skall ha med till Egypten. Sen är packningen klar. Fan snart åker vi, så sjukt skönt att komma ifrån lite. Att bara ligga på stranden och njuta.

jag skriver lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0