snart är 2010 över

Nu var det rikitgt länge sen jag har skrivit, och det har hänt massor. Julafton är förbi pch jag är jätte nöjd vad jag har fått av nära och kära. Och det har varit jätte mysigt. Snart är det även nyår och 2010 är snarrt över, men jag har haft ett bra år, och jag är redo att fira in det nya. Jag har inte rikigt bestämt mig hur min nyår kommer se ut. Men jag hoppas det ordnar sig.. 

Igår träffade jag min underbara kusin Lydia, vi pratade om massor och det var nog behövligt och sen kollade jag på hennes nya lägenhet.

Min vecka:

Måndag: Var med Lydia
Tisdag: ingen aning
Onsdag: klippa mig
Torsdag: åka ut till Calle
Fredag: -nyår



Du är så jävla bra Lydia, vi har många underbara minnen tillsammans och jag älskar dig. <3


Kommentarer
Postat av: HANNA

Tänkte bara kika in och önska god fortsättning! :) Allt bra med dig?

2010-12-28 @ 18:11:29
URL: http://hannas.nu
Postat av: L .

åh, hjärtat! jag älskar dig också, du är världsbäst!

2010-12-30 @ 15:00:44
URL: http://lydiaabond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0