det växer

Går dagen var mysig. Jag jobbade fram till halv sex då var det bråttom hem och duscha och byta om. Jag Emma Calle och Helena skulle träffas nere vid strandpromenaden vid sju. Jag och Calle hade med oss kubb, så vi spelade kubb och satt och pratade skit och åt frukt och godis. Efter en stund så kom Tilda med Niklas och hans kompis Hampus. Härlig kväll, med en fin solnedgång. Och kvällen slutade bra med Calle brevid sig i sängen. Bilde kommer från kvällen.

Idag har jag och familjen varit på standen, härligt. Men nu är jag helt slut. Skall hoppa in i duschen sen skall mamma få klippa mitt hår, fast bara topparna. Vill ha tillbaka mitt långa hår som frisören klippte av för några månader sen. Men det är på go väg skall ni veta.



(Mitt långa hår)                                  (Efter frisören.. )                   ( Och nu ser mitt hår ut sådär. På god väg)

Kommentarer
Postat av: ELINWIIK

Hoppas du får en trevlig lördagskväll! :)

2010-07-10 @ 19:50:00
URL: http://elinwiik.blogg.se/
Postat av: lucke

hejsan! allt bra idag? :)

2010-07-10 @ 19:57:31
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0