tillbaka

förlåt för en dålig uppdatering, men nu skall jag nog komma igång igen. Just nu sitter jag och äter med Boston. Eller jag väntar på att han skall äta upp så vi kan gå ner och bada. Det är inte sol men det är rätt varmt i luften ändå. Så nu skall vi leka av oss riktigt mycket.

I helgen blir det bröllop och jag skall ha på mig en klänning som jag har lånat av min kusin Lydia. Jag hoppas den blir bra. jag och Calle skall bara vara med i kyrkan sen skall vi vara barnvakt åt tre barn. Alltså bruden och brudgummens barn. Tre busiga barn, två pojkar och en flicka. Det blir nog jätte kul.

Och juste jag har köpt en egen data så nu kommer det nog bli ännu mera uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0