frågestund av klarad !!

Är Calle den rätta för dig? Jag och Calle har bara varit tillsammans i 4månader, men det känns ju riktigt bra mellan oss. Och just nu är det den rätta för mig.

Vad längtar du mest till just nu? Det är på Calle, han kommer hem om en månad.

Vilka är dina bästa kompisar? Det är Anna och Emma, dom kan jag prata med alltid. Och dom finns alltid där.

Vilket program går du och trivs du? Jag går omvårdnadsprogramet, jag trivs ganska bra.

Vem gillar du? Jag gillar min pojkvän och alla mina underbara vänner, och familjen så klart.

Hund eller katt? Det kan jag nog inte välja, jag gillar båda.

Pizza eller hamburgare? pizza.

Mcdonalds eller burgerking? Vi här på Gotland har inte burgerking, så jag får väl säga Mcdonalds.

Ditt livs motto? Älska leva och förlåta.

Bästa skönhetstips? man är fin precis som man är, behöver inte göra nått.

Några piercings/tatueringar? Planer på det? öronen och i naveln. Planer på tatuering senare i livet.

Vad vill du bli/studera i framtiden? ambulanssjukvårdare.

Vad gillar du mest i hela världen? alla som står mig nära.

Vilka andra språk kan du förutom svenska o engelska? kan inga andra.

Vilka 4 egenskaper uppskattar du mest hos DIG SJÄLV? =) oj, den var svår. glad, en bra flickvän. nej jag kommer faktiskt inte på mera ;)

Vilka 4 egenskaper uppskattar du mest hos en vän? ärlig, påhittig, bra lyssnare och en som ställer upp

Vilka 4 egenskaper uppskattar du mest hos en kille? ärlig, älskar en, trogen och romantiskt.

Hur skulle du beskriva din klädstil med högst tre ord? Min egna

Vilka bloggar läser du dagligen? mjausingen.blogg.se, tildanoelia.blogg.se, ronjos.blogg.se, jvb.blogg.se eller det är alla som jag har länkat till. Läser även febbs.blogg.se.

Vad gör dej glad? Min pojkvän, och mina två bröder

gillar du överaskningar? Jag ÄLSKAR det.

Vilka egenskaper är bäst hos en bästavän? ärlig och en bra lyssnare.

Varför kan du inte vara glad längre? Det är vill jag tyvärr inte ta upp här.

Vem var du kär i på lågstadiet? Man var ju kär i alla killar nästan. Man visste inte var kär betydde ens.

TACK FÖR ALLA FRÅGOR. !!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0