helgen

Fredags: Åkte med Anna ut till stenkumla, slappade och tog det mest lungt när vi kom ut. Började lite med maten för vi var dö hungriga. Det enda vi ätit var godis. (a) På kvällen så gick vi upp till Patrick Stoffe och Oskar. När jag och Anna kom hem var klockan rätt mycket så vi var i säng vi 4 tiden. På Lördagen gick vi upp vid 2, skönt att sova länge, JA. :) Vi åt frukost och gjorde i ordning oss för att åka hem till stan. På kvällen träffade jag upp Emma, vi gjorde iordning oss och drog mot Svajde på fest. Den var helt okej där ute, och man fick träffa grymt med trevligt folk. 
På söndagen var ingen bra dag, jag drog hem till Anna. Vi pratade och vi behövde verkligen varann. Vi bakade brownies och glömde allt dåligt som hänt för en stund. Tittade på gammla bilder och gammla video klipp. Det vara skönt med ett gott skratt. Tack för att jag har dig Anna, och du vet att jag finns för dig här också. 



 


Kommentarer
Postat av: Emma

världens finaste tjejer!

2010-03-29 @ 20:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0