huvudstaden

Min går kväll var jag vid Emma, vi hade tjejkväll. Det var riktigt mysigt att träffa alla tjejer igen. Vi åt pizza och massa godis och glass. :) Massa prat och skratt.
Idag så har jag inte gjort något specielt, har bara varit hemma och tagit det lungt, har sett en film också "the women" Den var rätt okej, lite seg men den gick och se.

Imorgon åker jag och min mamma upp till stockholm och shoppar. Vi stannar över natten också, åker och bor vid Ester i Solna. På Fredagen åker vi till ikea sen vidare till city igen.
Nu skall jag se tv och vänta på att Calle skall sluta jobba så jag kan få prata lite med han också. Sen blir det sängen. <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0