fika med Emma

Det blev bara jag och Emma som träffade, synd att inte Anna kunde följa med men jag och Emma hade trevligt ändå. Vi tog en promenad ner till stan där vi gick in på åhlens, vila och Mq. Sen gick vi till Märthas cafe och fikade. Vi tog en stor räkmacka och en läsk. Sen promenerade vi hem igen. Jag satte mig i soffan och pluggade lite inför provet som jag har på tisdag.

Hela den här veckan har jag verkligen fullt upp.

Måndag; skola, plugga, träna.
Tisdag; skola, träna min gymnaster, träna själv.
Onsdag; skolan, vara med Anna.
Torsdag; skolan, sen träffa Calle om han hinner?
Fredag; skolan, träffa Calle?
Lördag; Åka till stenkumla och vara med Anna.
Söndag; åka till stan och se älsklingens bal.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0