tre dagar

oj nu har jag inte skrivit på länge. Jag och mina vänner firade in våren med att gå ut och äta på joda. Det var mycket trevligt. Sen drog vi oss mot Ted Svensson. satt och pratade och hade trevligt.
Efter dom som skulle på krogen hade drat så cyklade jag hem till älsklingen. Vi gjorde väl inte så mycket. Calle satt och pratade hela tiden, vet faktidkt inte hur mycket han hade druckit? haha. !


Dagen efter mådde jag inte så bra, jag hade ont i öronen och så hade jag tappat rösten, nästan helt. Men det var bara att gå upp tidigt och åka bort till södervärn. Gymnastikuppvinsing gick väl helt okej. Men mina gymnaster är alltid så himla duktiga fast dom var nervösa.

Rösten idag har kommit tillbaka lite men inte allt. Men det har varit en underbar dag ändå. För solen har varit framme och jag har solat och fått lite färg ialla fall. skall nog gå ut snart igen och bara sitta och njuta. Ikväll kommer Calle hem till mig. Jag är glad !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0