den åker tillbaka

Godkväll!
Min dag har varit bra, skolan gled man igenom snabbt sen var det träning för min del sen hem och bara ta det lungt. Laddat till imorgon då vi skall åka skridskor och skidor, om de nu finns någon snö kvar..

Idag kom mina kläder från HM också, allt förutom en rosa klännning var bra. Så kläningen åker tillbaka. Den var verkligen inge bra..
Snart skall jag smyga upp och lägga mig i min säng och prata med min favorit kille, som kommer hem på Fredag :D

Godnatt

Visst är den söt på bilden. Men den är inte vacker på..


Kommentarer
Postat av: fannynilsson '

på mig satt den klänningen jättebra ;o

2011-03-08 @ 22:58:01
URL: http://fannypetrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0