lovet är slut..

Nu sitter jag hemma i soffan efter en helg ute i grötlingbo. Jag och Calle har inte gjort något specielt. Men några filmer har vi hunnit att se och varit ute och gått i slask vädret. Jag har även blivit rikigt förskyld. Men min helg har varit mysig ändå.
Imorgon börjar skolan igen och jag vill verkligen inte dit, jag vill ha längre lov. Men jag kan trösta mig med att om ett och ett halvt år är jag klar med skolan och då får jag göra precis vad jag känner för.

Min vecka:

Måndag: skolan sen skall jag träna mina gymnaster
Tisdag: Skolan sen kanske träna beror på hur förskyld jag är då.
Onsdag: Skolan sen träffa Lydia
Torsdag: Skolan sen träna
Fredag: Är ledig varje fredag nu så ingen skola. Men skall på en make up rådgivning sen skall jag träffa Lydia
Lördag: inga planer ännu
Söndag: vene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0